dedicated to you.

Subban ska till Filippinerna (Philiffinerna!? Miche fattar?! HAHA) och jag vill bara säga att jag hoppas att maten på flyget suger hårt och att du mår jävligt illa när du vaknar och flygvärdinnorna skakar sina rumpor och ger dig frukosten med svettiga ostmackor och youghurt med hela bärbitar i. Sen hoppas jag att du kommer bort i Thailand när du ska byta plan och att du sen inte hittar släkten när du väl kommer fram. Och hoppas jag att du blir magsjuk och mår skit i två veckor. Jävla subba.

Betyder=

Jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket. Jag kommer dö lite varje dag. Ingen Michelle så långt ögat kan nå. Jag vet att två veckor är typ ingenting, men det är faktiskt 14 dagar. Och ja jag är lite av en överkänslig person. Jag fällde några tårar ikväll. Inte för att jag tror att planet kommer krascha eller att hon inte kommer komma hem eller whatever. Men för att den bästaste är borta dessa två veckor. Inte här. Inte här med mig. Prutt på det! När hon kommer hem ska jag krama henne så hårt att hon avlider, sen måste jag återuppliva henne. För då är vi back on track, Bill & Bull!


Kommentarer
Postat av: mamma mu

det är kärlek de :D

2010-08-17 @ 10:59:10
Postat av: Miche

Tack darling! Hör av mej när jag landar! :)

2010-08-17 @ 15:05:56

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0