dum av dig.

Nu är jag hemma efter en eftermiddag hemma hos mamma.
Låg mest och kollade på massa "the mentalist"-avsnitt.
Sen gjorde jag min kända potatissallad.
Slog inte fel idag heller.
5 av 5 toast!

Funderade på att cykla till Hälsogymmet och träna, men jag är rädd för att jag har på tok för mycket träningsvärk sen gårdagens träning. Får se vad jag bestämmer mig för. Det sköna med att de har öppet dygnet runt ju! Om jag inte kommer iväg ikväll får det kanske bli imorgon eftermiddag/kväll, inte mer med det! Bra att vi äntligen fått kortet efter sommaruppehållet nu. Behöver verkligen den typen av träning inom jobbet. Sen är det ala tiders när det kommer till volleybollen också såklart. Och gymnastiken ska vi inte tala om, jag måste haffa tillbaka mina muskler igen, för annars går jag och gymnastik inte ihop!

PUSS!

random'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0