feel free.

Hemma efter ett långt ledarmöte och träning på HG.
Jag skippade jobbet med volleybollen, blev tajt om tid.
Plus att de var 6 stycken så skulle nog inte gjort någon nytta.

Ska moffa ikväll, mums ska det bli!
Nu har jag ju tränat torsdag, fredag & idag.
Så nu kan jag äta med gott samvete.
Inte för att jag någonsin ätit med dåligt samvete.
Inte riktigt min stil kan man säga, haha!
Jag äter för själen, och jag har en stor själ.
Men jag menar, kan ju vara bra att tänka på figuren ibland.
Nu kan jag äta för 3 träning!!!
Håll i hatten!

Har dock inte bestämt mig för om det blir 3:an eller 5:an ikväll.
Antingen Sagan om konungens återkomst, eller Irene Huss -tatuerad torso.
Båda är för jävla bra, men man måste ju välja en!


amen va fint, men den bjuder jag på!


Kommentarer
Postat av: Miche

Klart det vart Sagan om ringen! ;)

2010-08-23 @ 09:18:10
Postat av: ida

haha klart de va de!

2010-08-23 @ 12:09:57

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0