got you for free.

Jag har semester. Så nu slipper ni mitt tjat om hur många dagar det är kvar. Kanske ska börja räkna ner nu istället. Haha! Nej tack, en vecka går tillräckligt fort ändå så behöver nog inte göra saken värre. Nåväl. Jag är riktigt trött. Helt slut. Inte pepp för någonting. Ska kolla på friidrotten nu, och sen blir det tydligen en timmes paus innan det börjar igen, och då planerar jag att handla lite gurka så jag kan dippa, och sen ta ett bad.

Ansträngande fredagskväll.
Återhämtning kallas det.
Måste ladda inför morgondagen.
Och avslutningsvis.. högläsning!
Och 30 cheesburgare.
(Eventuellt får man bara 23 när man beställer 30, så ska ni ha 30 någongång kan det vara bra att beställa 37 för att vara på den säkra sidan. Ett tips från en med erfarenhet!)

Puss.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0