what to wear.

Ibland önskar jag att jag också "fick" plugga. Att jag också skulle läsa till nåt coolt yrke. (Inte för att mitt yrke är ocoolt direkt, jag har sagt att jag skulle bli frisör ända sen jag var typ 5, så bara det är coolt i sig) Inte heller för att jag älskar att plugga, inte direkt min starka sida förutom att skriva uppsatser och liknande, för det har jag talang för. Men.. jag önskar att jag fick klä mig sådär studentsnyggt. Jag vill också kunna klä mig sådär moderiktigt, särskilt nu till hösten. Mums på det. Men nehe, varför ska jag göra det? Jag får gå runt i kläder fulla med hår som sticker in i huden, och tillslut känns det som att det sitter i huden! Lite färg där, lite blekning där, fläckar hit och fläckar dit. Och massa småhår, som sticks. Känner mig riktigt fräsch. Inte. Ingen idé att klä sig så snyggt som jag vill, kläderna förstörs bara. Slöseri. Jag vill också knalla runt i snygga skjortor, kjolar och kavajer. Inte för att alla studenter har det, men jag skulle haft det om jag skulle börja plugga nu! Men men.. Life is life!

PUSS PÅ att jag får leva upp under mina lediga helger!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-24 @ 12:40:42
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0