who let the dogs out?

Gårdagen började hos Emma innan vi drog vidare till Tina.
Där träffade vi ett gäng gamla klasskamrater.
Blev en riktigt rolig ikväll.
Såklart gjorde jag både det ena och det andra.
Började lite lätt med att logga ut från datorn.
Såklart kommer inte ägaren ihåg lösenordet.
En riktig festdödare!?
HAHA!
Sen passade jag på att slå till Malin.
Okej om det bara var ett slag.
Men damen höll ett vinglas också.
Så det blev skridskoåkning på köksgolvet.
En riktigt rolig kväll var det i alla fall!

Idag ska jag ha inflyttningsfika cirkus 5 månader för sent!
Bättre sent än aldrig får man helt enkelt tänka.
Jag ska bjuda herrskapet på fika.
Det blir kladdkaka och hallonpaj, mums.
Nu ska jag dyka in i duschen.
PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0