don't stop push it.

Gick och la mig tidigt igår för att vara tisdag.
Vid 1 stängde jag faktiskt av tv:n, kors i taket!
Sov fram till 11 också, vilken underbar natt.
Vaknade av solen som sken in genom fönstret.
Kändes som sommar nästan, härlig känsla.
Blev en promenad till jobbet i det fina vädret.
Tur att jag fick gå när det var -11 och inte -23.
Hela facebook bombarderades av statusar som:
"-23, vad händer med världen?"
Så jag var ganska så nöjd över de där -11 ändå.

Idag är det en bra dag, det har jag bestämt.
Ikväll är det volleyboll.
20-22 ska jag vara fierce.
Match på söndag kl 13 i A-hallen.
VOITTA!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: josefin

idaaa kolla på bloggen vad jag har köpt :D

2010-12-01 @ 15:32:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0