forever is only the beginning.

Nyårsafton & nyårsdagen ser ut att kunna bli riktigt härlig i år.
Det blir Linköping för hela slanten kan jag tala om.
Festligheter på fredag, och mys med ev. pulkaåkning och mys framför eld.
Ja, för Ben vill promt att vi ska tända en brasa när det bli mörkt.
Och då får vi väl helt enkelt försöka med det.
Får se om det lyckas.
Vi åker hem på söndagförmiddag i alla fall.
Tror det kan bli en lyckad helg.
Gilla!

Idag blir det jobb.
Ska hinna inventera mellan varven också.
14.30 kommar Anna också.
Vi ska färga varandras hår.
Ja, ni hörde rätt.
Jag är smått nervös.
Men jag ska inte ha nåt komplicerat idag.
Håll tummar & tår!

Eftersom Anna glömde sin mobil här igår, och var för lat för att åka tillbaka och hämta den, kom hon på en "briljant" idé enligt henne själv:
"Jag har typ en jobbig lösning, men mindre jobbig än att åka tillbaka till dig. Det är att ställa min digitala äggklocka på 99,99 minuter och vakna varje en och en halvtimma.. och ställa om den."

Alltså jag skrattade så mycket att jag fick kramp i magen.
Och det värsta var att hon faktiskt genomförde det här.
Jag kan inte annat än skaka på huvudet alltså.
Hon är helt jävla dum i huvudet!
HAHA, men jag gillart!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0