man undrar.

Jag har inte jättelånga ben.
Men de är ju inte korta heller.
Men att köpa strumpbyxor är ett mysterium.
Vilken storlek ska jag ha egentligen?
Jag hatar när de är för korta, och hänger i grenen.
Så jag köper ofta en & anna storlek för stor.
Men de verkar inte vara för stora.
Det verkar som att jag ska ha den allra största storleken.
För annars är de för korta?
Jag förstår mig inte på det här.
Det måste ju finnas både längre och söttre folk än mig.
Vad har de för storlek då?
Man undrar.

Nu ska jag sluta att prata om strumpbyxor.
Hej då!


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag håller med dig. Förstår mig inte på strumpbyxor, speciellt när du har min vanliga storlek. då måste ju jag ha typ.... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL? Btw, jag lägger ner de jag köpte i ullared i en påse till dig så får du med dig dem i morgon :) Pussiluss!

2010-12-18 @ 19:25:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sofie

jag brukar ha storlek 44 och det brukar jag liksom inte ha. stort mysterium!

2010-12-21 @ 02:44:59
URL: http://sofiep.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0