över vita gator som snön har kysst.

Igår var jag riktigt duktig måste jag erkänna.
Städade, tvättade och diskade så det stod härliga till.
När jag väl var klar glodde jag på PH på datorn i sängen.
Vilken tur att mitt favoritpar gick till final, herregud.
Sjukt att man typ lever genom det där programmet.
För det är ju inte ett helt patetiskt program, nej nej!

Efter jobbet vid ca 17.30 ska jag springa bort till Systemet.
Yey, finally! Jag ska äntligen sätta min fot där nu.
Ska leta upp något mer till lördagens kalasigheter.
Sen drar jag till lägenheten (Miches alltså).
Det börjar låta som min ibland, hah!
Men det är vår kan man säga.
Jag inreder och Miche betalar.
RIsken finns att den inte kommer vara inredd på lördag.
Men det är smällar man får ta.
Mindre möbler, mer folk!
PUSS


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad du blir bra på bild

Ha en bra dag

2010-12-21 @ 11:54:20
URL: http://www.kaffehornan.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0