stay with me baby.

Ikväll ska min fina fru bjuda mig på mat på Harrys.
Det gillar jag. Alltså maten, och hon, och att hon bjuder!
Bordet är bokat till 19.30, gilla!
Det blir en lugn kväll.
Uppladdning inför match imorgon.
Hemma, i A-hallen klockan 13.00!
Roligt som fan.
FIERCE!

Om någon ensam själ därute undrar vad jag har sysslat med under de timmarna jag gick från 19åring till 20åring så kan jag meddela det lite lagom detaljerat. Glodde på Linköpings träning, Stina kom och höll mig sällis. Sen blev det middag på 5 tastes i stan, och sen intog jag placet, Strugs borg! Under konstant rädsla spenderade jag natten under samma tak som denna underliga man. Jag, Ben & Harrison kollade på Paranormal Activity. Alltså jordens kanske sämsta film. Inte ett dugg läskig. Skrattade ju bara! När klockan slagit 12 fick jag present av Ben. En rosa Apple Ipod Nano låg det i paketet. Sa jag att jag typ fick en chock. Trodde nästan karln skämtade med mig! Såklart fick jag ett kort också, och choklad. Blev alldeles superglad. På födelsedagsmorgonen lämnade han mig dock. Kul kille!? Nåväl, mitt eget val eftersom det betydde att jag fick sova istället för att gå upp när han skulle iväg och träna. Väl tillbaka klippte jag Harrison innan vi drog och käkade lunch. Sen drog jag och Ben till Espresso House innan det var dags att ta bussen mot syster. Där spenderade jag kvällen med att spela in "Jar of Hearts", spela Mario kart på Wii, äta pizza och dipp & grönsaker, och glo på idol! Idag käkade jag lunch på stan med Ben, och påväg ner till stationen utbröt ett litet snöbollskrig. Ben vann. Otippat!? Som ni nu märker intog jag inte systemet under födelsedagen, och söp heller inte skallen i bitar.. För vet ni va? Jag fyller 20, jag är mogen nu!?.. He he he hee...

Ni som inte orkade läsa den där utförliga summeringen har inte missat något!
Nu ska jag fixa lite innan det är dags att dra mot Harrys och käka.
BUG & BOCK!

Kommentarer
Postat av: Alice

Heej, fin blogg, kolla på min och kommentera

Kram

2010-12-04 @ 22:17:24
URL: http://iinsaanee.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0