man kan ha en kaka i handen, och en i munnen!

Ben & Harry (Hah, nästan Ben & Jerry) skulle försöka sig på färdig potatisgratäng.
När han ringde och jag inte kunde förklara hur han skulle göra gav de upp.
När han undrar om man kan äta den här saken kall brister det ju bara.
Så nu har jag tydligen lovat att lära pojkarna hur man gör på fredag!

Träningen gick bra, fick kramp i vaden bara.
Längtar redan till träningen på onsdag.
Och matchen på lördag.
Och matchen på söndag.
YEY, mer volleyboll åt folket!

Ibland kommer snälla medmänniskor med bullar & muffins till träningen.
Då är inte jag den som håller mig i bakgrunden direkt kan jag erkänna.
Nej, det gäller att både ha och äta kakan!




På gymnastiken hade vi gymnastikskola för föräldrarna.
Och det slog mig hur fort jag verkligen snackar.
Det går inte att hejda, det går verkligen inte.

Nu har jag ätnligen hittat instrumental musik till friståendet.
Nu ska jag bara hitta en dator som har gamla versionen av WMM!
Sen ska väl ingenting kunna stoppa mig.
NATTI!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0