mitt hår så att säga.

Idag har jag varit djärv hörrni!
Det ska ni ha riktigt klart för er.
Jag har klippt mig!
Ja nu ska vi kanske inte överdriva.
Ingen page eller snaggning här inte.
Nej, men klippte topparna.
Djärv tänker ni?
Okej, jag klippte upp det mycket mer också.
Tog bort massa sånt som jag inte velat innan.
Alltså det låter jättetöntigt när jag skriver det.
Ni skulle helt enkelt sett när Malin klippte.
Till och med Madde blev imponerad ska ni veta^^

Om någon sett mig någonstans och tänker
"Men vad hände med idas vita/silvriga hårfärg?"
Va lugna, ni ska inte känna er dumma. Jag är inne i en testperiod.
Jag har nämligen börjat använda Maria Nila's färgmask.
En inpackning med tonande effekt och tonen är alltså guld.
Därför är jag inte vit. Tänkte försöka ha såhär ett tag.
Sen får vi se när jag känner mig manad att kliva tillbaka till silver. 
Jag har i alla fall börjat trivas ganska så bra i det mer varma nu.. vi får se.

Inga oklarheter om mitt hår nu alltså.
Det är bara lite kortare & fräschar, samt lite varmare.
Då vet ni.


Kommentarer
Postat av: Gissa!

Tack för infon, skriver upp det direkt!

2010-02-15 @ 22:21:34
Postat av: chansa!

hahah!

2010-02-16 @ 18:01:02
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0