russain roulette.

Asså är jag dålig på att skriva ordentligt eller?
Frågan är varför jag ska va vid Duve 7 om bussen går 12.15.
Fel av mig såklart! Bussen går 7.15.
Tur är väl det, skulle bli lite långtråkigt att vänta annars.
Så jag ber om ursäkt till Elin och Miche som blev väldigt förvirrade.
HAHA, men lite kul va det!


Nu har jag gjort en matsäck (massäck HAHA) till imorrn.
Köttbullesallad med pastaskruvar!
Sen ska jag moffa risifrutti och mackor.
Har till och med festat till det med en chokladboll också!
Jag ska ju liksom inte tävla? Jag får äta vad jag vill!
ÅH inget godisförbud för moi!
Haa haa! Att va en bra förebild skiter jag i!
De e ju ändå bara mina barn till 1/3 del kan man ju säga.

Nej nu ska jag sluta snacka massa goja!
Ikväll blir det melodifestival och fotbad med sällskap av pw!
PUSS!

aaaaa söööt tjej asså!

Kommentarer
Postat av: DANIELLA;)

Haha, vilken rolig header du har. den sista bilden(från vänster). vilken rolig arm du har på den, xd

vi(karlssonsbarnen) är hos FARMOR OCH FARFAR och ska sova här, chiuuill. hej då storarm.;)<3

2010-02-13 @ 16:59:25

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0