this beat.

Idag kände Gunvorg, Gunhild och Gunborg för att frissera sig hos mig.
Komiskt att alla valde samma dag.
Kände mig lite osäker, vill ju inte blanda ihop namnen.
Tänkte att det är bäst om jag bara kallar alla Gunsan.
För säkerhets skull.
Hoppas ni förstår att jag driver.
Tragiskt annars ju.
Ha ha!

Sen ville en kille på 8 bast se ut som "han i melodifestivalen"
Haha sött som fan! Ja, det var Ola han mena, inte Manboy-Erik!
Ja, inte ville jag säga emot, Ola är ju fierce i håret. (Erik är bara snygg)
Så det blev riktigt korta sidor och nacke, samt mycket längd upptill.
Framstylat och sådär riktigt Ola.
Och det var nästan så att jag ville gifta mig med 8-åringen.
Dock kändes det lite fel att fråga, så jag får helt enkelt ringa Ola nån dag.

Nej. Nu ska jag sluta upp med dessa dumheter.
Känner mig lite ur balans. Fnissig. Jag vet inte.

Ska ta och byta om till träningskläder.
Klockan 19 är det träning och jag är taggished!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: yazmina

HAHAAHA älskar skylten :D :D

2010-02-21 @ 10:56:03
URL: http://yazmina.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0