touchdown.

Jag har spenderat helgen i Duveholmshallen.
Kan låta kul tänker ni, men inte mycket ska jag säga.
Jag har gått igenom saker jag redan kan.
Over and over again.
Teoripass är det värsta jag vet.
Det jag gör då är helt enkelt bara att rita.
Kladda, teckna, göra mönster, skriva mitt namn.
När vi passade gymnasterna var det väl roligare.
Men 2 hela dagar, fucking ovärt.
Ursäkta mig, men jag är så jävla trött.
Jag har ont i magen också.
Har haft det sen igår.
Orkar inte.
Det bådar gott för en hel arbetsvecka.
Plus träning måndag, tisdag & torsdag, samt match på onsdag.

Snacka om att Rebecca & tvillingarna gjorde det hela roligare idag i alla fall.



Tänker inte blogga mer idag för jag är bara så jävla trött så jag kan börja grina.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: rebecca

våran redovisning va ju iaf snyggast gjord ;)

2010-02-28 @ 20:26:39
Postat av: julllaaaaaaan

ah, hur skulle de gå utan oss? ingen uggla, ingen rosa hund. vilket liv asså!

2010-02-28 @ 20:55:53

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0