gå å bada.

Jag har haft jordens roligaste kväll på msn.
Kors i taket tänker nu, hur kan man ha de?
Jo, jag och Malin kom på världens roligaste idé.
Vi skriver roliga (läs töntiga) saker som namn och loggar.
Vi skrev saker som "Malin äter bajs", "Ida har flatlöss", "Malin har en pinne i rumpan".
Ja vet, jättekul!
Sådär höll vi på, offline, online, offline, online.
Med nya namn varje gång.
Vi väckte nog halva kvarteret med våra garv.
Dock insågn vi rätt snabbt att folk inte fattade.
De hade bara en av oss på msn och såg liksom inte konversationen i det hela.
Roligt för dom i alla fall.
Mina msnkontakter fick reda på mycket om Malin, och tvärtom.
Jag förväntar mig ett rykte nu hallå?
Annars blir jag nästan besviken!
Vi gav er information rakt i handen juuu?
LATEEER!

Vid vägen (btw) jobb 12-20 imorgon.
Träning 20-22.
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin med klamydia och flatlöss

dålig där punkt

2010-01-14 @ 09:24:44
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0