happyland.

Idag är det en sån där dag så man intalar sig själv att det är okej att bara va.
Jag sitter här i t-shirt, tofflor och trosor. Såklart med världens bästa filt.
Har gjort om salongens hemsida hela eftermiddagen så jag är inte helt död.
Har suttit och glott på mamma & stefan när dom spelar wii.
Stefan snubblade på mattan och gjorde en seriefigursvurpa.
Ungefär som mitt snubbel igår när Miche fick hela champangen i ansiktet.
Jag skyller på att mina stövlar är förbaskat hala, inte för att champange smakar skit.
Även fast den nu gör det... trodde faktiskt att Miche ville ha den i ansiktet... ^^

Snart ska jag duscha! Kors i taket liksom.
Sen blir det lite pizza, film, tv-spel och mys.
Precis som första dagen på nya året ska vara (intalar man sig)
Skämtosido, ska vara ärlig och säga att frukosten står här bredvid mig.
Illa kan tyckas, och det tycker jag.

Nej nu ska jag spela tv-spel.
ADJÖ!

"En fågel + motsattsen till nykter = FASANSFULL", fy faan! HAHA!

nyårsfrisyyyr vaa!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0