i'll be there for you.

Jag har inte duschat.
Jag har inte packat.
Så vad har jag gjort?
Jo jag har spelat tv-spel..
Jag har käkat pizza..
Jag menar det är ändå nåt?
Man får se det positivt tycker jag.

Men nu hörrni... pampampampaaaam...
Nu ska jag packa inför imorgon.
Klockan 8.43 (tyyyp) går tåget mot Stockholm.
En hotellweekend med shopping för mig och mallaballa.
Årlig tradition faktiskt.
När jag väl har packat blir det äntligen duschen.
KORS iiiii TAAKET tänker till och med jag.

Hörs på sööndag igen då hörrni, så Miche..
Du behöver inte gå in på min blogg förrän på söndag.
Du kommer bara bli besviken över "I'll be there for you"..
Men kolla på det här så länge, så känns det nog bättre ;)


Nyårsmovieeeeee - 2LAX10!

ADJÖÖÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0