umbrella.

Riktigt rolig revy.
Jag lämnar det där.
Börjar jag med ett skämt kan jag inte sluta.
Men riktigt roligt var det.

Nej jag är inte på Safiren idag som ni märker.
Jag är inget Larz-Kristerzfaaaaaan.
Inte fan pungar jag ut 180 spänn för att bli äcklad av svinen.
Ursäkta, men de faller mig alltså inte i smaken bara.
Varför kan inte The Baseballs komma till Safiren?
Där snackar vi grabbar i min smak, tack!


Nej ikväll laddar jag inför morgondagen.
Det blir förkrök hos Börjesson och sen vidare till Statt.
Jag är taggelitaggad och lyssnar därför på mina män i föregående stycke.

Nu ska jag poppa popcorn och glo på vännerboxen tills jag somnar!
Puss / Ida Plantin (om ni nu mitt i texten glömde vilken blogg ni klickat er in på)



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0