welcome to hollywood.

Lägenheten på Vingåkersvägen 31 kommer förmodligen bli min.
Hihi kan man ju säga!
Det fanns många möjligheter om man säger så.
Sen får vi hoppas att jag diskar & städar lite oftare än förra ägaren.
Behöver inte säga mer än så helt enkelt^^
Men det ser ut som att jag får allt nytt i alla fall.
Tapetsera om och slipa upp glolv och byta lite vitvaror.
Nu längtar jag till april tyyyp.
Nu ska jag kolla på ikeas hemsida.
*Fniss*

Åååh jag vill flytta :)
IIIHIIHII!

Ikväll ska familjen på revyn.
Ska hämta upp Miche innan också.
Hon ska också få följa med.
"Hon behöver komma ut bland folk" sa mamma.
HAHA!

Kommentarer
Postat av: Lena

Finns lägenheten på nätet. kan jag se den någonstans

Jag är så nyfiken :)))



Kram

Lena

2010-02-01 @ 11:31:41

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0