shout.

En heldag vid Djulö satt inte helt fel. Särskilt inte när det är 26 grader i varmt i vattnet, och det blåser jättemycket varma vindar, helt underbart. Detta resulterade dock i att Ida "Flamman" Plantin är tillbaka. Men det går väl över, det hettar bara lite (läs massamegajättemycket!) just nu.

Imorgon är det jobb på schemat, 12-20. Sen vet jag inte vad som händer. Sånt som visar sig. Jag har blivit en riktigt sucker för spontanitet. Orkar inte planera så mycket längre. Det löser sig helt enkelt, det gör det alltid!

Vill också meddela folket att jag monterade ihop en fläkt till mamma idag! Ida "oteknisk som fan" Plantin gjorde det, alldeles själv! Jag blev nästan lite stolt över mig själv. Dock kanske min motivation kom från att jag skulle få ta den gamla fläkten om vi fick ihop den nya. Så nu sitter jag här med härlig svalkande vind i ansiktet, aaah!


PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0