shut it down.

Jag bjöd Malin på middag idag. Mamma tycker det är bra att jag tar hand om Malin. (Eh what?) Ha! Det blev kyckling, potatisklyftor, "den perfekta salladen" & tzatziki (sen när blev det här en matblogg?) och sen äppelpaj till efterrätt. Sen blev det godis och chips för mig del. Eftersom det inte finns nåt stopp på mig, ingen som förstår varför jag aldrig blir mätt.. fast alltså, jag blir mätt.. men man är ju alltid lite sugen? ^^

Sen åkte jag ner och kvällsbadade med Frans, Rüdén och Olle. Kallt som fan i luften, typ 11 grader. Känns ju sisodär va, men vattnet var ju desto (är det ens ett ord? låter som pesto!) varmare!

Nu har jag tagit ett varmt bad och haft inpackning. Så nu ska jag smörja in mig med vanilla butter (ja alltså inte vaniljsmör liksom, inga missförstånd här!) utan lotion liksom. Sen blir det nog lite tv, med mackor & oboy (som sagt, inget stopp här inte). 

Bra söndag.
Puss 



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det?? :)

2010-07-19 @ 13:09:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0