stop calling stop calling.

Strax efter tolv inatt väcktes jag av att min mobil ringde. Ett nummer jag inte sett förut. Jag svarade såklart inte. Jag messade numret och frågade vem det var. Tänkte att det var någon här i stan som va på Harrys eller liknande. Inget svar fick jag. 10 minuter senare ringer det igen. Ett annat nummer som jag inte heller känner igen. Jag svarar såklart inte då heller. Messar det numret och säger ungefär "Vilka ni än är, kan ni läggga av. Jag ska upp och jobba imorgon och vill sova". Sen ringde det inget mer.

När jag vaknade nu på morgonen kollade jag upp dessa nummer:
Det första var från nån Karin Lindström från Umeå.
Det andra var från nån Isabelle i Örnsköldsvik.
Då känner jag rent spontant.. Varför?
Hur kommer det sig att 2 inom loppet av 15 minuter ringer fel till mig?
Känner dessa två idioter varandra?
Jag är arg.
Arg för att idioterna väckte mig när jag väl somnat tidigt.

HEJ DÅ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0