26.

Skulle kunna börja detta inlägg med att berätta hur mycket jag älskar Beck-filmerna. Jag är ett så troget fan någon kan bli! Älskar allt med dessa filmer. Wallander släng dig i väggen säger jag bara (inget illa menat så, de är också bra!). Nu ska jag inte trötta ut er med min Beck-hysteri men fan va sista filmen "Levande begravd" va bra! Lätt topp 3 alltså, jag skojar inte. Nu längtar jag tills jag får dvdn, då är min Beck-samling komplett. Då kommer 26 snygga fodral soom innehåller 26 sjukt bra filmer pryda min hylla, love it!

Nu ska jag sluta tråka ut er som inte älskar Beck, typ alla..
Haaa haa, nu ska jag faktiskt tvätta lite och fixa inför imorrn.
Det blir en dag vid djulö med Hanna "klämd i stolen" Eriksson!

PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0