är det du som vill ha ankägg?

Varför ringer så många fel till min mobil för?
Imorse ringde en gubbe som hetter Bertil!
Han undrade om det var jag som skulle ha ankägg..?
Ehm.. nä det är det inte!!

Jag har i alla fall uteslutit halsfluss då jag nyser hela tiden.
Ont i halsen, hostar som fan, nyser, snuvig som en jävla get!
Fan jag vill inte vara sjuk. Bajs.

Jag tog tag i mitt sjukliga jag tillslut och har nu diskat bort allt.
Ska ta och plocka undan lite, lite mer energi tack.
Skulle behöva äta också, suck.


I fredags satt en stor fet spindel på väggen i vardagsrummet.
Den klättrade sedan ner i soffan och jag och Anna hade panikattacker.
Tillslut tog jag modet till fånge och dödade skrället.
Igår upptäckte jag en stor smal spindel bland kläderna i garderoben!
Vad lever jag i för djungel egentligen?
Denna spindel fick jag inte död på,..
Så ser ni något klättrar på min tröja kan ni ju hojta..

Nej, nu ska jag göra någon form av nytta.
Men jag vill sova... Buhu!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0