bysthållarproblem hörrni!

Jag stötte på ett problem igår.
Jag provade en buister på Lindex och för ovanlighetens skull läste jag på en skylt inne i provrummet om hur bh:n ska sitta för att det ska vara rätt och sådär. Kalas tänkte jag, nu jävlar ska här hittas en perfekt bh! Jag börjar läsa om vart det ska sitta hårt och vart det ska sitta löst och hej kom och hjälp mig. Så kom jag till själva kup-informationen.. Jag börjar läsa.. "Om kupan är för stor och det bildar en glipa mellan brösten och bh:n ska du ha en bh med mindre kup-storlek".. Jaha va bra tänkte jag, fan va smart.. Nu till problemet.. VA FAN DE FINNS JU INGEN MINDRE KUPA ÄN DEN JAG HADE PÅ MIG??? Jaha, så Lindex smarta bhguidespersonalfitta har nu bestämt att jag ska kila runt i sånna här toppar från deras barnavdelning nu eller?

Jag vill bara förtydliga att jag inte kilar runt i toppar från nån barnavdelning,.. alltså seriöst!!
Förresten.. vad hände med AA-storleken? Saknar asså^^


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0