end of an era.

Denna vecka kommer det ske en stor förändring.
En stor förändring för mig i alla fall.
Detta är sista veckan som ice baby!
Sista veckan som fierce & iskall.
Sista veckan som spöket Laban.
Sista veckan som isblond, vit, whatever!
Efter nästan 3 år med denna hårfärg är det dags.
Jag har tänkt på det länge och har nu bestämt mig.
Det ska bli en varmare Ida på fredag.
Malin och jag har en idé.

Vi ska täcka för spegeln och jag ska inte kolla förräns allting är klart, fönat, plattat, stylat, whatever! Jag ska hålla käften, inte säga ett ljud. Jag ska inte klaga, fråga, ändra.. Jag ska inte bry mig. Jag ska låta Malin sköta allt. Blir det fel så får vi väl lösa det. Jag känner att jag är redo att släppa min image lite nu. Känner att det är dags nu. Så.. på fredag smäller det!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Ska bli spännande att se :D

2010-06-22 @ 00:20:27
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0