grilla mitt revben.

Ringde sjukvårdsupplysningen precis. Kände att jag behövde nån form av bekräftelse. Ja, inte att jag är körd i huvudet asså? Det är redan bekräftat för längesen! Nej, men angående mitt revben. Efter senaste craschen på träningen har jag haft jätteont i revbenet. Och nu när jag har varit dunderförkyld och hostat som fan har det blivit ännu värre. Damen i telefonen tyckte det lät precis som en spricka. Såklart finns det inget att göra åt. Skulle dock inte ta hostmedicin eftersom jag har slemhosta och hostar upp de kroppen försvarar sig emot. Så va fan ska jag göra? Ligga här. Inte prata, skratta eller hosta?! Ha, kul jul!



Kommentarer
Postat av: Lena

Ligger i släkten Plantin.......

pappa, farmor och nu även Ida på brutna/spricka listan för revben.

Hihihi

2010-06-15 @ 12:50:27

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0