ho ho host.

Inatt, när jag låg i min säng och försökte sova, (men hostan höll mig vaken..) tänkte jag "man kanske skulle haft hostmedicin".. OJ OJ OJ! Att jag, Ida "anti hostmedicin" Plantin tänker en sån sak är helt otroligt! Men just i det ögonblicket var jag en svag människa.

Här sitter jag, och är en svag människa. För just nu känner jag att den där hostmedicinen inte skulle sitta helt fel. Dock kan man ju hoppas att denna hosta resulterar i lite magmuskler, annars känns allting sjukt ovärt!

Ikväll, efter jobbet ska jag och mamma ut och käka.
Vi får se vart. Beror på vad vädret tillåter.
Host Hej då Host!


Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHAHAHA du och mamma skulle käka.. jag läste: "ikväll ska jag och mamma ut och röka" :P

2010-06-09 @ 14:06:42
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0