tsssdag.

Kul att nån jävla kvinna ringer mig 08.10 och sen disskuterar angående om hon ringt fel eller inte. Och jag får upprepa mitt nummer flera gånger, och hon förstår inte alls eftersom det är numret hon fått. Och så frågar hon om jag inte bor på blabla-gatan hon skulle komma till. Nej säger jag ju då. Då frågar hon vilken gata jag bor på? Men asså vafan du har ringt fel så är det bara? Vad spelar det då för roll vilken gata jag bor på? Du ringer ju ändå på mobilen. Bajskvinna!

Nu ska jag piffa till mig.
Jobb 11-16 och sen hämtar Kajsabajsa upp mig.
Sen blir det Kajsahäng ett par timmar innan hon måste åka.
Då kommer Sara istället (snacka om att gå om varandra, så är det ibland!).
Vi ska köpa pizza och ha lite soffmys ev balkonghäng!

Trevlig dag.
ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahahahah men vilken muppig kvinna:P du vet väl själv om hon har ringt rätt eller inte, hahahahah :P vilken idiot:P

2010-06-01 @ 10:11:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0