wave your flag.

Det blev trädgårdshäng hos Elin denna eftermiddag.
Skönt med lite catch-up med henne.
Har ju i princip förträngt att hon finns den senaste tiden.
Ja inte för att jag inte gillar damen, absolut inte!
Det är bara "a thing we do" för att slippa sakna så förbannat.

Ikväll har jag och Anna kollat på fotbollen, Brasilien - Nordkorea. Riktigt grymt mål från omöjlig vinkel. Fierce säger vi då. Popcorn har vi ätit, i mängder. Mätt är bara förnamnet. Nu har jag smörjt in mitt revben med tigerbalsam och ska faktiskt gå och lägga mig nu! Har sovit på tok för lite på sista tiden. Man kan inte somna vid 4 varje natt, orimligt!

Natti då!

Inatt åker mina fierce twins till Grekland och jag är så avis, but have fun sweeties!


Kommentarer
Postat av: jullan

om du är riktigt fierce får du hänga med sweetiepai! FIERCE AND LOVE

2010-06-15 @ 22:58:32
Postat av: Anna

gillar inte fotboll faktiskt... så är rätt tröt tpå allt tjat om vm :D

2010-06-16 @ 22:40:33
URL: http://annaflickan.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0