ish.

Jag & Miche käkade middag på C&L och fan vad gott det var.
Ursäkta uttrycket men jag skojar inte det minsta nu.
Sen om det var för att jag va hungrig som ett lejon vet jag inte.
Nachotallrick med kyckling åt jag och det satt som en smäck.
Sen köpte vi godis... och en yoghurt..?

Haha
Miche: Vadå visste du inte de ?
Ida: Nej vadå?
Miche: Vadå inte alls?
Ida: Nej eller vadå alls?
Miche: Inte ens lite?
Ida: NEJ?
Miche: Gud de märks att vi inte pratat på ett tag!

.. Och då ska det tilläggas att det kanske bara är en veckas tid vi inte snackat ordentligt. Vi båda har väl kanske känt att det inte riktigt går att spendera kvällarna i Duve och snacka så länge så mamma blir orolig? Vi har så mycket att säga och så lite tid? Inte en dag passerar utan att någon av oss har en träning, en match eller en tävling? Plus att vi båda jobbar hela tiden? Det här borde inte vara acceptabelt! Inte lätt när det är svårt alltså. Men Miche, nu vet jag det jag inte hade en aning om alls förut!!! ^^

snygg... ish!


Kommentarer
Postat av: Matte P

HAHAHA! Förstog inte konversationen alls först! Men fattar...fan vad snygga vi är!

2010-03-19 @ 22:33:51
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: josefin

ahahahahahahahahahahahaha bilden är aslik XD

2010-03-19 @ 23:20:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0