jag har blivit blåst!

Filmen var väldigt värd att se. Depp the man är alltid lika bra. Det jag dock tycker var lite underligt var att under den timmen plus de 48 minuterna lyckades det växa en blåsa på min överläpp. Ja, alltså inte ens en tillstymmelse till en liten blåsa när jag intog biosalongens dunkla mörker. Det tycker jag ändå är lite intressent. Att man kan känna något växa på sin kropp så tydligt, helt fantastiskt ju. Nu syns inte det lille blåslivet men jag trivs rätt så bra med den för ikväll. Den håller mig sällskap, och den känns lite skojig mot underläppen. Liksom, varför hänga läpp över detta?

Nej, nu ska jag nog ta mig en dusch faktiskt!
Imorgon blir det till att skjutsa hem syster till Linköping, och då ska jag och Malin passa på att gå på stan. Jag vill ha en lång kavaj med mönstrat foder, ett par jeans, och något annat skojigt kanske. Men som sagt, duschen kallar för mig och min blåsa! ADJÖSS!



Förresten, fick hem en fin prydnad jag beställde härom veckan!

Är den inte fin så säg? Står så fint i hyllan, bredvid några andra jag tycker platsar. Ja, tro nu inte att jag spa spatsera runt i dessa? Nej, men de gör sig väldans fint i hyllan dock, sen får vi se vad som händer.. aa, eller fötter.

ADJÖ!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0