jag orkar inte mer, vill inte vara kvar, jag längtar efter er min kära mor & far!

Nu känns det som att någon stryper mig.
Min hals känns helt kvävd.
Får väl fortsätta knarka ipren..

Hej Kajsa!
(bara en liten inflickning^^)

Jag & Malin köpte pizza idag.
Jag tänkte prova något nytt.
Jag tänkte en lång stund.
Sen gick jag fram till kassan.
"En tonfiskpizza barn".
Mmm, det var ju nåt nytt?
Nooooot.

Nej, nu är jag allt för trött.
Så trött så jag skulle kunna se rött.
Men rött är inte något jag ser.
Utan jag ser många många fler.
Det är vad man har ögon till.
Samt att leta efter en packad sill.
Det är en rolig grej man kan göra.
Som att känna, titta, leta och höra.
Men nu ska jag bara borsta gaddarna mina.
Så att dom blir riktigt rena och fina.
Godnatt mina arma läsare små.
Nu somnar jag snart, så hej då!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej ida! haha. :)

2010-03-14 @ 23:08:44

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0