kan jag tro.

Jag är totalt slut. Löpningen till träningen gick skit. Sprang hela vägen men trodde på allvar att jag skulle falla ihop och dö en stund. Väl framme mådde jag sjukt illa och hade blodsmak i munnen. "Hej, jag har bra kondis!" Not. Tror dock att luften bidrog, för det var väldigt kallt i luften. Så nu svider det i halsen, eftersom jag andas som Rachel i Vänner när hon springer. Haha! Dock är jag stolt över mig själv som lyckades genomföra en bra träningen ändå, och faktiskt lära mig något nytt! Plus att Jonna bjöd på glass, jag fick två! HAHA! Både jag och tvillingarna var sjukligt trötta efter träningen så vi gick hem i rask takt istället för att springa, och sen sprintade vi sista biten.

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch!
Imorgon blir det jobb 12-20 och volleybollträning 20-22.

"Och jag vill stå i fören, när vi seglar in i framtiden" HAHA bäst ever!

Kommentarer
Postat av: Matte P

I don't wanna run next to Ms "schuu schuu"!

2010-03-30 @ 22:47:33
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: ida

HHAAHA!! jag är verkligen Ms "schuu schuu" HAHA!

2010-03-31 @ 10:15:22
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0