moonday.

Efter jobbet idag köpte jag 3 nagellack.
Tyckte jag behövde öka på min samling (?)
Nej, kanske inte!
Behövde baslack och topplack bara.
Då råkade det vara 3 för 99 på Mavala.
Då blev det är rödrosa också.
45 nagellack har jag samlat på mig nu.
Lite lagom, for now liksom^^


Jag inhandlade också ny ansiktsrengöring & flourtabletter.
Inget kvar av något hemma, katastrof!
Sen spenderade jag tid med Malin när jag kom hem.
Hon har teoretiska gesällen typ i veckan, så vi pluggade.

Btw, kollade på Pirates of the Carribean 1 igår kväll.
Ska nog kolla på 2:an ikväll.
Jag tycker de är så sjukligt bra.
Men ingen annan verkar tycka det!
Aldrig nån som vill kolla med mig.
Jag får rysningar av musiken.. aaah!
Och Johnny Depp spelar så sjukligt bra.
Och Orlando Bloom är såå snyyyyyggiiish!
Och Kiera Knightley är fiiieeerce!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Matte P

Jag tycker dom är bra, varför har du aldrig frågat mej??

2010-03-22 @ 22:13:12
URL: http://michellemard.blogg.se/
Postat av: josefin

Jävlar.... snacka om samling :P

2010-03-25 @ 10:35:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0