tell me.

Inatt har jag sovit väldigt bra!
Har sovit som en prinsessa och vaknade 10.13.
Halsen är bättre och jag tackar verkligen för det!


Idag ska jag städa mitt rum, fixa lite med lite saker, och så måste jag åka ner till salongen och fixa dagsavslut från i fredags och så (påminnelse till mig själv!). Klockan 16 är det första kvarstfinalen för a-laget mot Elverket så jag ska dra med mig Malin för att glo på lite underbar volleyboll. Sedan hoppas jag att Malin är pigg på att färga mitt hår efteråt. I'm in big need av en utväxtfärg ska jag säga. Tur att jag slapp vara ljusarefärgsmodell till Malins gesäll i allafall. Då skulle jag behövt ha 2 cm utväxt och jag har  drygt 1 nu och håller på att ta livet av mig!

Nåväl, nu ska här städas så dammet yr!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Josefin

Städa åt mig också? <3

2010-03-14 @ 11:58:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0