new york new york.

Hemkommen från bion.
Sex and the city 2!
Mätt är jag också.
Efter popcornen!


Mycket på gång nu.
Imorgon blir det jobb.
Sen blir det fix fix fix.
Sen blir det förträning.
Sen blir det hem och sussa så tidigt som möjligt.
Sen är det riksmästerskap hela helgen.
Sen... nej just det.
Miche gillar inte bloggar som mest består av ord som "sen" och "efter det"..
Så jag ska lägga av nu, innan detta spårar ur.

Annars kan det vara kul att veta att Miche förösökte lära mig att göra konstgjorde rapar igår.
Ja, jag låg säkerligen en halvtimme och bara försökte pressa fram en låtsasrap.
Och Miche gjorde trovärdiga rapar varje gång, men inte jag.
Jag vill så gärna lära mig.. men det låter bara väldigt.. mesigt.
HAHA, men många skratt fick vi ju.
Och våra ansiktet arbetade så mycket så vi kommer få rynkor.
Bäst att slappna av i panna liksom!


NEJ, DUSCH!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0