outside my house.

Har fan träningsvärk efter allt skrattande igår.
Miche & jag sjöng Filippinska nationalsången.
En riktigt klämkäck melodi ska jag säga, tro't eller ej!

Helt plötsligt låg vi och pratade engelska hela tiden.
Och jag sa så sjuka grejer, jag fattar inte.
Men från och med nu snackar vi bara engelska.
Men vi har sagt att vi kan prata svenska ute bland folk.
Kan verka lite småfåning annars.

"Subtitle is better than butter in the but"
HAHA!

Nej nu ska jag lyssna på Glee och byta om till träningskläder.
Har bajs ont i ryggen, men skulle behöva springa till träningen.
Får se hur det känns, annars får jag väl gå i rask takt.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Matte P

Träningsverk? HAHA!

2010-05-04 @ 21:08:57
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0