pass out.

Idag slog jag på stort.
Det blev fläskfilé med rödvinsmarinad.
Det blev potatisgratäng.
Det blev bearniiiie (otippat?)
Det blev vitlöksbröd till förrätt..
Blir ju stolt över mig själv nästan.
Dock brände jag mig på stekpannan.
Mitt finger gör fruktansvärt ont.
Men jag tar det som en man..
Dvs faan va ont de göör, jag kommer dööö!

Snart ska jag ta fram lite chips och dipp.
Alltså finns det inget stopp på mig?
Känns som om jag kan äta hur mycket som helst?
Nåväl, jag har hört att man ska vara värd onyttigheter.
Så nu ska jag diska, och som belöning får jag chips.
Ack, jag är en så klipsk kvinna!

ADJÖ!

Nån känd hockeyspelare hade stukat fotenm stod det i tidningen.
Miche kunde verkligen inte förstå hur man lyckas i skridskor!
Men jag förstår denna stackars hockeykrake.
För nog fan kan man stuka foten i skridskor.
Skåda bara, ni ser ju stukningsmöjligheterna?!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0