say my name.

Jag är alldeles mör i kroppen efter massagen.
Lite skillnad om man jämför med massagen jag brukar gå på.
Detta kändes kan jag säga.
Men det var ju faktiskt det jag ville.
Under vissa tidpunkter ville jag springa därifrån.
Men på nåt sätt var det ju ändå obehagligt skönt.
Om inte annat så fruktansvärt behövligt.

Hoppas att min kropp hinner piggna till till imorgon.
Jag är pepp inför åter en gymnastikträning.
Vet inte vad som hänt, men jag har glöd igen.
Sjukt roligt och jag är sjukt taggad inför riksmästerskapen.

Ikväll känner jag för bearniiii och pommes..
Frågan är, kan man ha köttbullar eller korv till?
Ha ha, okej kanske inte.
Men jag orkar inte fixa fläskfilé.
Så jobbigt när jag inte är sugen på det.
Det är ju pommesen & bearniin jag vill åt?!?

Nej, nu ska jag sätta igång att färga Sandra löshår i 3 olika röda färger, Fun:)


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0