you're the voice.

Eftersom jag och Miche valde att ha "Twitter-krig" inatt klockan 1 så får vi kanske skylla oss själva att vi är trötta idag. Ska också tilläga att vi båda satt i samma soffa. Dagens ungdomar tänkte vi.. Fick lite 2½ men-vibbar då Jake och hans tjejkompisar gör typ samma grej. Nåväl, detta resulterade i alla fall i att jag knappt kunde hålla ögonen öppna på jobbet idag. Som ni kanske förstår är det en fördel om jag har dom öppna så att säga.. Men jag, mina fingrar och kunderna överlevde dagen utan problem och nu är jag hemma.

Har märkt att det inte är sådär jättebra att någon kommer med nybakta bullar till jobbet. De går åt så himla snabbt! Ni ska veta att jag varken bjuder kunder eller kollegor.. Nej jag får ta på mig det här helt enkelt, det är jag som är boven i dramat! Idag åt jag 5 bullar.. men hallå vad gör man? Don't blame me känner jag rent spontant.. Förra gången åt jag 5, men då bjöd jag Miche på 1.. så.. jag har liiite hjärta ändå!

Nu ska jag försöka få tag i juriststudenten, we need to talk!

/ ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju kul att dom smakade bra <3 mamma mu

2010-05-14 @ 19:15:40

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0