alla vill till himmelen men få vill ju dö.

Torsdagen var fruktansvärt rolig och bra på alla sätt.
All cred till Linköping och LVCs herrar (jag pratar inte om Strugs)
Tack för en oförglömlig kväll.
Jag och Anna går i princip bara runt och ler, helt sjukt.
Godaste drinken, bästaste Platå och skönaste människorna.
Ida: I hate you Jasper!
Jag har hört att ärlighet varar längst.
HA!


Gårdagen blev kanske inte riktigt som planerat.
Inget kunde slå torsdagen så vi drog från Baggetorp tidigt.
Det blev MC-käk och soffhäng helt enkelt.

Nu ska jag städa här.
Anna har lovat mig en överrasknig.
För att peppa mig liksom.
Och jag vill ha en överraskning.
Så hej då!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Jag blir väldigt sugen på att skaffa lugg nu när jag ser bilden! Haha.

2010-11-13 @ 16:05:26
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0