i can't do it alone.

Jag är arg. Och ledsen.
På jävla idioter.
Försäljare.
Telefonförsäljare.
Som ljuger.
Och så hatar jag mig själv.
För att jag inte lyssnar.
För att jag trodde fel.
Jävla helvete.
Och så hatar jag att jag gjorde fel.
Att jag inte gjorde som jag skulle.
Jag hatar att jag inte kan.
Och när folk blir besvikna.
Men mest av allt hatar jag telefonförsäljarna.
Gå och dö.

Nu ska jag tröstäta.
Typ första gången jag verkligen kallar det tröstäta.
Jag tröstäter aldrig annars, jag äter med själen.
Nu ska jag bara äta, för att jag är upprörd.
Och jag tycker det är okej nu.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: mamma Åsa

hej gumman, du ska inte vara ledsen :D jag har pratat med Frisörföretagarna och du är tyvärr lurad. Man kan bestrida ordern som det så fint heter och det har jag gjort + att jag ahr hotat att polisanmäla dom så vi får hoppas att dom ger med sig

Tänk på att du säger NEJ till allt, vill vi ha något så ringer vi själva, OK? Du kan väl ringa mig när du har tid o har vaknat. Älskar dig <3

2010-11-24 @ 09:50:37
Postat av: REF

Vad ska juristelin göra?

2010-11-25 @ 20:47:35
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Jonna

bli medlem i nix.. då får dom inte ringa! nix.nu

2010-11-27 @ 09:13:00

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0