this young girl.

Idag drog jag, Benjamin och Michelle till Ikea.
Michelle handlade hyllor och sånt där nödvändigt.
Jag handlade en diskborste!
Det är faktiskt också nödvändigt, så klaga inte.

Nu har jag precis kastat ihop min berömda färska potatissallad.
Hela jag luktar vitlök, men det är så värt det.
Den ska jag och Michelle avnjuta ikväll.
Tillsammans med sweet chili-marinerat kött & sweet chili-creme freche.
Mycket sweet chili här hörrninini!
Har en överraskning till frun min också.
Grillchips & Hot'n Sweet-dippen!
Hörde att det var en ruggit god kombination.

Nu ska jag byta om till träningskläder och plocka lite.
Sen blir det träning 19-21, och sen mot Michelle.
Det vankas Super Mario-spelande, likE!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0