vill du ha en pez?

Vi har det ganska så bra här i Vattata.
Michelle pysslar med någon typ av sudoku.
Fast mycket roligare såklart säger hon.
Försöker sälja in det till mig, men jag faller inte fört.
Vi har ätit godis och tittat på Idol och skräckfilm.
Ja ni hörde rätt, Michelle kollade på en skräckfilm.
Klart att den skulle vara lite halvdålig och småfejk.
Men hon överlevde i alla fall, positivt.

Funderar på om jag snart ska ta tag i mig själv.
Ta en dusch alltså, så man är redo för morgondagen.
Först ska jag ta upp all plats i sängen en stund till.
Och prata med Benjamin för att han är så himla rolig.
Eller så är det för att jag har nån form av bokstavskombination.
Man kan aldrig veta säkert hörrni!

BUG & BOCK!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0