det var väl själva fan.

Idag fick jag äntligen tillbaka min mobil som varit inlämnad eftersom skärmen inte funka. Vi behöver inte nämna varför inte skärmen funkade, vi låter det vara osagt. Nåväl, ett kärt återseende blev det i alla fall. Väl hemma fixade jag wap och spotify, som jag saknat det. Vad gör jag sen? Jo jag tappar mobilhelvetet (ursäkt uttrycket) i golvet och en av flärparna som håller fast batterilocket går sönder. Såklart var det den allra viktigaste flärpen också. Den som gör att det inte går att trycka fast luckan alls. Så nu har jag tejpat ihop den där jävla maskinen. Fan asså! Man ska ha 3310:an, det var grejer det!

Kanske ska önska mig någon form av magväska i födelsedagspresent?
Som jag kan lägga i dessa ömtåliga maskiner jag bär runt på?
För en ny mobil känns ju jävligt onödigt om ni förstår vad jag menar.
Fan asså, jag ska inte äga en mobil.
Folk får nå mig på det gamla hederliga viset.
Ett snöre och en varsin burk!?
Har väl funkat förut?
Jag är ett riktigt jävla klantarsel.

ADJÖ!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0