only girl.

Lägenheten är nu så ren så jag nästan bländas.
Det firade jag och frugan med pizza/kebabtallrik!
Sen tog hon sin stora portfölj och vandrade hem.
Vi är ju särbos, men ibland undrar man.
Hon flyttar på måndag, jag är mitt gladaste.
Hon kommer på i princip mitt på stan.
Så jag kommer inkräkta hemma hos henne.
Då har jag i princip 1 minut till jobbet, likE!
Jag har några nätter att ta igen om vi säger så.

Jag vill inte gå och lägga mig.
Då är de liksom redan lördag.
Och då är det snart söndag.
Och vips så är det måndag!
Så nej, här ska jag sitta.
Vare sig det är kul eller ej.

ADJÖ!

bara för att jag ser ut som hajen i "hajar som hajar" (han som vill va en delfin!)

Kommentarer
Postat av: Hon med portföljen.

Hahahahahaha!

2010-10-02 @ 01:22:11

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0