får liksom ingen ordning.

Hemma från London och är alldeles supernöjd.
Visst jag kunde shoppat ännu mer men måtta finns det också.
Det räcker att paya 40 pund i övervikt liksom!
Just nu är hela soffna proppfylld med nyinhandlade skönheter.
Utöver allt i soffan har jag lyckats köpa ett par kängor och 2 jackor.
En vinterjacka och en höstjacka, båda i marinblått.
Och båda matchar halsduken, som förövrigt inhandlades före jackorna.
Det utgjorde liksom grunden i ett mycket genomtänkt projekt.
Ja, vad ska jag mer säga?
Älskar allt jag köpt, hiiiihi!

Imorgon är det jobb igen och jag hoppas att jag hinner ha lunch.
För då ska jag och Michelle luncha, och planera.
Planera våran födelsedagspresent till varandra.
Samt en festhelg i Örebro & födelsedagsfest för oss.
Planering planering planering!

Men nu hörrni, nu ska jag sova.
I min egen säng.
Utan någon som snackar.
Utan öronproppar.
NIGHTY!

Kommentarer
Postat av: Josefin

fota allt, vill se!!

2010-09-28 @ 00:43:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0